کد خبر 762529
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
ترامپ

مردم آمریکا با تجمع در برابر برج ترامپ خواستار خروج رئیس جمهور این کشور از قدرت شدند.

 به گزارش مشرق، مردم آمریکا با تجمع در برابر برج ترامپ در منطقه منهتن نیویورک خواستار خروج رئیس جمهور این کشور از قدرت به خاطر موضع ضعیف در برابر نژادپرستی شدند.

خبرگزای رویترز گزارش داد تظاهر کنندگان شعارهایی با مضمون" ترامپ باید کنار برود"، ترامپ نه، کوکلاس کلان (سازمان همبستگی با برتری نژادی سفیدپوستان) نه و آمریکای نژاد پرست نه" سر دادند.

تظاهر کنندگان همچنین تابلو نوشته هایی با مضمون مقاومت در برابر رئیس جمهور ناکارآمد، ما از شما نمی ترسیم، ظلم، تبعیض و  بی کفایتی راهبرد نیست در دست داشتند.

یکی از تظاهرات کنندگان گفت: من فکر می کنم دیروز نمونه خوبی بود که نشان داد رئیس جمهور چگونه عمل می کند و چه باوری دارد و من فکر می کنم موضع وی کاملا غیر آمریکایی است. بنابراین من به عنوان آمریکایی اینجا هستم.

تظاهرات کنندگان همچنین تابلویی با عنوان مرگ بر برتری طلبی سر دادند.

یکی از تظاهرات کنندگان گفت: ما اینجا اومدیم که وی نباشد اما او (ترامپ) همچنان بر سر کار است و این بسیار ناراحت کننده است.

یکی از تظاهرات کنندگان گفت: نیویورک شهری با تنوع نژادی و مذهبی است. او (ترامپ) علیه همه چیزهایی است که نیویورک از آن حمایت می کند. ما می خواهیم وی برای همیشه از اینجا برود.

یکی دیگر از تظاهرات کنندگان گفت: پدربزرگ و مادر بزرگ من از رومانی به اینجا آمدند که تحت اشغال نازی ها بود. این چیزی نیست که  پدر بزرگ و مادر بزرگ ما برای آن به آمریکا آمدند.

 تظاهر کنندگان با حمل تابلوهایی ترامپ را " رئیس نازی ها" خطاب کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس